Objednávka Oriflame

Zasíláme po celé ČR! Poštovné od 65 Kč!

Objednávka je určena pouze koncovým zákazníkům, nikoli členům Oriflame. Jste-li v Oriflame registrováni, objednávejte na www.oriflame.cz po přihlášení do sekce pro členy.
Poslední den platnosti katalogu objednávky odesílejte nejpozději do 21.00 hod.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

platné pro objednávky odeslané prostřednictvím formuláře.

Objednané zboží odesíláme GLS kurýrem nebo Českou poštou, nově zasíláme do Zásilkovny.
Dodací lhůta je cca 5 pracovních dní.
O termínu a způsobu dodání informujeme zákazníky emailem. 

Způsob platby:
Dobírka - platba při převzetí zásilky
Platba předem - platební údaje budou zaslány po přijetí objednávky

Poštovné:
Česká pošta, DOBÍRKA, 145 Kč
Česká pošta, PLATBA PŘEDEM, 109 Kč
GLS kurýr, DOBÍRKA, 123 Kč
GLS kurýr, PLATBA PŘEDEM, 78 Kč
ZÁSILKOVNA, DOBÍRKA, 84 Kč
ZÁSILKOVNA, PLATBA PŘEDEM, 65 Kč
OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA, pouze pro Valašské Meziříčí (studio 830) a Rožnov p. 

Reklamační řád
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.
Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz". Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Podmínkou vrácení peněz je:
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.