4. Jak používat pracovní tiskoviny

21.01.2014 17:07

Nejčastější otázky:

Jakým způsobem mohu získat své první pracovní tiskoviny?

S vaší první objednávkou po registraci získáte sadu základních pracovních tiskovin jako je katalog, ceník, Business & Beauty, katalog Wellness a brožura seminářů.
S každou první objednávkou v daném katalogovém období pak automaticky získáte sadu tiskovin příštího katalogového období.

Nepřišla mi sada tiskovin na domácí adresu, ačkoliv jsem objednala v posledních třech uzavřených katalogových obdobích. Co teď?
Pokud máte správně vyplněnou adresu, na které se zdržujete, kontaktujte prosíme Zákaznický servis (Telefon: 271 024 111, 222).

Tiskoviny on-line

Přehled tiskovin aktuálního, předešlého a následujícího katalogu naleznete na www.oriflame.cz – Sekce pro kosmetické poradce – Aktuality – Tiskoviny ke stažení.
Mimořádnou nabídku naleznete také na webových stránkách v Sekci pro kosmetické poradce – Aktuality – Prodejní akce – Mimořádná nabídka. Seznam a kódy aktuálních tiskovin naleznete v ceníku.

TIPY Z TERÉNU:
Jaké tiskoviny kromě katalogu nejčastěji používáte/necháváte zákazníkům?
● Z pracovních tiskovin nejčastěji používám Záložku do katalogu (615444), která obsahuje stručné a jasné shrnutí nabídky Oriflame.
● Nejčastěji rozdávám Wellness katalog, letáčky Recepty Wellness, potvrzení z objednávkového bloku a kalendářík platnosti katalogů.
● S katalogem vždy zákazníkům nechávám ceník, leták Úspěšný start, vzoreček výrobku, kontakt na sebe a letáčky Recepty Wellness. Pokud právě probíhá registrační kampaň, přidám i leták kampaně.
Máte nějaký tip, který se vám osvědčil, abyste odešli s objednávkou?
● Osvědčilo se mi mít výrobek u sebe a osobně ho umět „prodat“, případně dát vzoreček.
● Doporučuji dát všem poradcům, kteří splní první objednávku, tiskovinu Příručka pro sponzory (615362) – pomůže jim vytvořit si jmenný seznam a prostudovat ve zkratce vše potřebné pro další práci kosmetické poradkyně.
● Osvědčilo se mi požádat zákazníka o malou chvilku jeho času, doporučit výrobky a udělat objednávku hned při registraci.
● Doporučuji používat vždy při registraci ceník; vysvětlím rozdíl NC a PC a objednávka je vždy vyšší!
● Pracuji hlavně s katalogem a mám vždy nějaké výrobky Oriflame na ukázku s sebou. Nejdůležitější je být se zákazníky v kontaktu, výsledky jsou pak mnohem lepší, než když jim jen dám katalog.

Používáte opakovaně některé tiskoviny Wellness?
● Ano, rozdávám i starší vydání Wellness tiskovin.
● Používám letáčky Recepty Wellness, ankety a katalog Wellness – vždy zaručený úspěch při rozhodování nákupu! Doma si je v pohodlí prostudují a většinou posléze podají objednávku.
● Ano, velmi jsem si oblíbila recepty pro zdraví a krásu Wellness. Jak pracujete s katalogem Wellness?
● Přikládám jej ke zboží a k běžnému katalogu svým zákazníkům.
● Přidávám jej nováčkovi k ostatním tiskovinám a zároveň zvu na ochutnávku Wellness koktejlů.
● Katalog Welness ukazuji vytipovaným zákaznicím, u kterých si myslím, že se zajímají o zdravý životní styl. S nabídkou Wellness seznamuji i nové zákaznice – spolu s představením kosmetiky. Pokud katalog Wellness obsahuje novou nákupní pobídku, občas ho přidám i stálým zákaznicím ke kosmetickému katalogu.
Pracujete s tiskovinami online?
● Hodí se, když jsem mimo domov a hledám potřebné informace.
● Dívám se na ně dopředu pravidelně 1. den katalogu.
● Online tiskoviny využívám často, jak pro zákaznice, tak v síti pro upozornění na zajímavé nabídky – to se mi docela osvědčilo, zvýší se tím aktivita nebo se zákaznice „rozhoupe“ alespoň k nějaké
objednávce.

zdroj: Oriflame

Zpět

Kontakt

Pavla Vrečková - direktorka Oriflame
sídlo:
Revoluční 770
Rožnov pod Radhoštěm
75661

pobočka:
Studio kosmetického poradce Oriflame 830
Vsetínská 1410
Valašské Meziříčí
757 01

+420.608270719

Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame. Oficiální stránky společnosti naleznete na https://www.oriflame.cz

Vytvořeno službou Webnode